Τετάρτη 25 Απριλίου 2012


Τι είναι το ίντερνετ λοιπόν; Είναι ένα μέσο, ένα νέο μέσο ενημέρωσης, επικοινωνίας, ψυχαγωγίας. Ένας νέος τόπος. Ποιούς άλλους νέους τόπους ξέρουμε, που ζούμε καθημερινά, αλλά μέχρι πρόσφατα παρέμεναν χωρίς κανόνες; Το διάστημα, η θάλασσα, ο αέρας, τα νέα μέσα: η κινητή τηλεφωνία, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση ... Είναι πράγματι χωρίς κανόνες; Όχι. Όλα αυτά τα τεχνολογικά επιτεύγματα, τα γεννά η ανθρώπινη ανάγκη. Η ανάγκη γεννά τη σκέψη, και κατά συνέπεια τη δημιουγία. Είχαμε ανάγκη να επικοινωνήσουμε, και γεννήθηκε το τηλέφωνο, ανάγκη για ενημέρωση, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση, ανάγκη για γρήγορη και φτηνή επικοινωνία, ήρθε το ίντερνετ. Από τη στιγμή που κάτι εμπίπτει στο πεδίο της ανθρώπινης συμπεριφοράς ρυθμίζεται από το νόμο. Το διαδίκτυο έχει διάφορους τρόπους για να σε διασκεδάσει, ταινίες, σειρές, τραγούδια, παιχνίδια. Το youtube είναι γνωστό σε όλους. Υπάρχουν όμως και τα mmorpg (Massively multiplayer online role-playing game) όπως το Φυλετικές μάχες ή το Ikariam που παίζω τώρα. Το γνωστό WOW ή τα click and points …και σίγουρα πολλά άλλα που μου διαφεύγουν τώρα …
Μπορείς να διαβάσεις βιβλία, εφημερίδες, να συμμετέχεις σε κάποιο forum να κάνεις blogging … και πολλά άλλα …
Το διαδίκτυο για μένα είναι διασκέδαση και επικοινωνία. Είναι ένας τρόπος να περνώ ευχάριστα τον ελεύθερο μου χρόνο αλλά και να συζητώ κάποια θέματα με φίλους . Με το πάτημα ενός κουμπιού γνωρίζεις ένα νέο κόσμο. Η διαδικτυακή πύλη μου προσφέρει ένα ταξίδι σ όλο τον κόσμο και με βοήθα στο να γνωρίσω χώρες και πολιτισμούς που διαφορετικά θα ήταν πολύ δύσκολο μα πάνω από όλα με βοηθά στην επικοινωνία καθώς αποτελεί έναν απλό και σύγχρονο τρόπο. Διευκολύνει επίσης τη ζωή μου καθώς μπορώ να τακτοποιώ τις εκκρεμότητες είτε της σχολής μου είτε της καθημερινότητας μου από το σπίτι. Αν και η υπερβολική χρήση του προκαλεί αρκετά προβλήματα , έχει γίνει πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας . Συνοψίζοντας και με βάση τις συνήθειες μου δεν θα μπορούσα να φανταστώ ένα κόσμο χωρίς internet. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου